Клієнти магазинів SPICER мають можливість здійснити обмін та повернення придбаних Товарів у випадках визначених законодавством.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути товари неналежної якості* або замінити їх на такі ж товари або на аналогічні, з числа наявних у магазині товарів належної якості – в межах терміну придатності товару.
*неналежна якість товарів – будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем).
Відповіно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути або обміняти непродовольчі товари належної якості протягом 14 календарних днів з моменту придбання товару.
Обмін або повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Вам разом з проданим товаром.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 28 Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 р. № 854, також окремо визначено, що алкогольні напої належної якості обміну та поверненню не підлягають.
З вимогою про здійснення повернення чи обміну товарів Вам необхідно звернутися до магазину «SPICER» за адресою: м.Львів, вул. Городоцька, будинок 224 за телефоном +38 (067) 377 24 21 +38 (095) 377 24 21 і повідомити про необхідність повернення товару.